בניית בית פרטי

תהליך בניית בית פרטי הוא לא פשוט בכלל. תהליך הבנייה של בית פרטי הוא מורכב, דורש זמן ואנרגיה והתמודדות מול בעלי מקצוע שונים, אבל אצלנו אנחנו נהפוך את הקושי לקלות ונתמודד יחד לנצח על הקשיים, לכך יש לקחת בחשבון שבנייה של בית פרטי דורשת נוכחות בשטח לעתים ופגישות עם אנשי המקצוע כאשר בחלק גדול מהפעמים זה יהיה על חשבון שעות העבודה שלכם, במהלך שעות היום. אלו לא פגישות ודברים שתוכלו לעשות בימי שישי בסוף השבוע, וחשוב לקחת זאת בחשבון ולתאם ציפיות עם המעסיק במידת הצורך. מומלץ לפנות לייעוץ אל R.M – משרד תכנון הנדסי, איש מקצוע מנוסה בתחום שישמח לייעץ לכם בכל הנוגע לבניית בית פרטי.

התכנון והבנייה של בניית בית פרטי

תהליך בניית בית פרטי באופן עקרוני נחלק לשני חלקים – הראשון הוא התכנון והשני הוא הביצוע. בשלב התכנון יש להגדיר את התקציב ולבדוק היתכנות שלו אל מול המקורות הכספיים שלכם. כמובן שחשוב גם לקחת בחשבון בהקשר הזה עלויות שונות כמו אגרות, היטלים, מיסים, עלות רכישה של הקרקע עצמה על גביה ייבנה הבית, כמו גם הוצאות נוספות שיש לקחת בחשבון. אחרי שעברנו בהצלחה את השלב הזה הרי שהשלב הבא הוא לקבל אישור עקרוני מהבנק עבור משתכנתה. במידה ויש לכם מספיק מקורות כספיים אישיים כדי לממן את הבנייה הרי שלא בהכרח תיקחו משכנתא, אולי משכנתא חלקית אבל בחלק גדול מהמקרים מרבית המימון מגיע מהבנק.

 

בניית בית פרטי – לאחר קבלת האישור

השלב הבא אחרי קבלתו של האישור העקרוני הוא למצוא את אנשי המקצוע המתאימים – אלו אנשים מוכשרים שילוו אתכם לאורך כל התהליך ולכן חשוב לבחור אותם בקפידה. שלב התכנון כולל גם קבלתם של ההיתרים הדרושים, בחירת קבלן עבור השלד ובנייה של השלד. יש לבחור גם קבלן גמר ולבצע השלמות שונות בבנייה. שלב נוסף הוא לבחור ריהוט ועיצוב פנים. השלב הבא הוא קבלת ההיתר לכניסה לבית לצורך מגורים בנכס– טופס 4. תוכלו להסתייע בR.M משרד תכנון הנדסי המומחה בנושא שיחסוך מכם הרבה ריצות.

בניית בית פרטי מחיר

תהליך בניית בית פרטי הוא לא פשוט בכלל. תהליך הבנייה של בית פרטי הוא מורכב, דורש זמן ואנרגיה והתמודדות מול בעלי מקצוע שונים, אבל אצלנו אנחנו נהפוך את הקושי לקלות ונתמודד יחד לנצח על הקשאים, לכך יש לקחת בחשבון שבנייה של בית פרטי דורשת נוכחות בשטח לעתים ופגישות עם אנשי המקצוע כאשר בחלק גדול מהפעמים זה יהיה על חשבון שעות העבודה שלכם, במהלך שעות היום. אלו לא פגישות ודברים שתוכלו לעשות בימי שישי בסוף השבוע, וחשוב לקחת זאת בחשבון ולתאם ציפיות עם המעסיק במידת הצורך. מומלץ לפנות לייעוץ אל R.M – משרד תכנון הנדסי, איש מקצוע מנוסה בתחום שישמח לייעץ לכם בכל הנוגע לבניית בית פרטי.

בניית בית פרטי מחיר

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail